Naplánujme stretko

Vyplňte prosím nezáväzne požadované informácie.

Edit Template

Ako vytvoriť optimálne konverzný web

Ako vytvoriť optimálne konverzný web?

Predstavte si, že ste práve investovali značné finančné prostriedky do vytvorenia atraktívneho webu pre váše podnikanie. Máte pútavý dizajn, intuitívne užívateľské rozhranie a kvalitný obsah. Môže to vyzerať, že ste pripravení dobýjať svet internetu, ale realita je často krutá. Ak váš web nie je optimalizovaný pre vyhľadávače, je veľmi pravdepodobné, že ho potenciálni zákazníci jednoducho nenájdu. Investície do webu bez SEO optimalizácie sú ako stavanie domu na piesku. Môžu byť počiatočné náklady akokoľvek vysoké a dizajn akokoľvek lákavý, ale bez pevných základov SEO, ktoré web urobia viditeľným a dostupným pre vyhľadávače, tieto investície rýchlo stratia svoju hodnotu.

Nerobte chyby ako ostatní

Vytvorenie optimalizovanej konverznej webstránky je kľúčovým krokom k maximalizácii úspešnosti online podnikania a oto nám asi ide. Všetko začína plánovaním a nastavením stratégie pre koho je daný web vytvorený. V praxi sa stretávam s veľmi časotou chybou a to je, že pri tvorbe webu sa nemyslelo na SEO. Štrúktúru webu je potrebné navrhnúť z analýzy kľúčových slov aby sme vysoko vyhľadávané slová dostali priamo do url adresy2. Takým to spôsobom je potrebné vytvárať aj jednotlivé kategórie a podkategórie. Pokiaľ to však neurobíme na začiatku je to komplikové opravovať.

Marketing Strategy

Ďalším dôležitým faktorom pri tvorbe je určiť kanály cesta bude prúdiť návštevnosť a my vieme, že máme niekoľko možností. Pre nás sú však priorita Organická návštevnosť a platená návštevnosť. Kombináciou týchto kanálov vieme zabezpečiť cielenú návštevnosť už od spustenia webu a získavať tak leady, ktoré od stránky očakávame. Preto na začiatku je potrebné nastaviť 70% budgetu v prospech platenej reklamy. Neskôr, keď už je stránka indexovaná a získava organickú návštevnosť, tento budget upraviť v prospech organiky (70% : 30%). Toto je však len príklad a každá stránka potrebuje vlastnú stratégiu. Aj tejto tématike sa budem venovať v blogu tohto webu.

Investície do webu

Ďalej je potrebné si určiť akú prioritu predstavuje naša webová stránka pre podnikanie a na základe toho nastaviť “budget”, ktorý sme ochotný do webu pravidelne investovať. Samotné vytvorenie a spustenie webu je len začiatok, je to ako malé dieťa, ktoré sa treba starať a “vychovať ho”. Základom každej úspešnej konverznej stránky je kvalitný originálny obsah, ktorý je pravidelne pridávaný (upravovaný) spolu s rozumnou SEO optimalizáciou

Originalita vyhráva

Čo robí obsah skutočne výnimočným? Ako dosiahnuť vyššie hodnotenia vo vyhľadávačoch a zároveň udržať pozornosť návštevníkov? Máme niekolko overených prvkov, ktoré by ste mali zahrnúť do vašich textov na webových stránkach, aby ste zabezpečili ich kvalitu a úspech.

Pavol Štipka

SEO Specialista

Ako ten Google funguje?

Samotný Google vyhľadáva stránky na základe algoritmu, čiže nejakých pravidiel, ktoré si určil. A ak chceme byť v Google úspešný a zaujať prvé pozície a tým získať veľkú návštevnosť, potrebujeme mu dať dáta, ktoré “zapadnú” do jeho algoritmu.

Poznáme riešenie

Najčítanejšie články

Zavolajte nám

+421 907 042925
E.I.G. Divine, s.r.o.

Web a Seo stratégia - kontakt

Máte web a nemáte návštevnosť?
Obráťte sa na nás

© 2024 Vytvoril Pavol Štipka Tvorba webu a SEO stratégia