Vyplňte prosím nezáväzne požadované informácie.
Správa kampane Google Ads zahŕňa plánovanie, nastavenie, monitorovanie a optimalizáciu platených reklamných kampaní na Google. Je to proces, ktorým zabezpečujete, že vaše reklamy sa zobrazujú správnym ľuďom v správnom čase a za čo najnižšie náklady, pričom dosahujete svoje obchodné ciele, ako je zvýšenie predaja, návštevnosti webu alebo povedomia o značke.
Stanovenie cieľov kampane:
Výber správneho typu kampane:
Definovanie cieľovej skupiny:
Vytvorenie efektívnych reklám:
Rozpočet a ponúkanie cien:
Kľúčové slová:
Skóre kvality (Quality Score):
A/B testovanie:
Cielenie a remarketing:
Monitorovanie a reporting:
Predstavte si, že vlastníte online obchod s bežeckou obuvou a chcete zvýšiť predaj konkrétneho modelu topánok.
Výsledkom by malo byť zvýšenie predaja, zlepšenie skóre kvality a zníženie nákladov na konverziu.
Týmto spôsobom môžete efektívne riadiť a optimalizovať svoje kampane Google Ads, aby ste dosiahli lepšie výsledky a maximalizovali návratnosť investícií.
Dohodnime si termín konzultácie a pripravíme jednoduchý technický audit vašej stránky. Zistíme príčiny a dôvody prečo vás na webe nie je vidno a nastavíme optimálnu stratégiu a v prípade spokojnosti vám web budeme spravovať.
© 2024 Vytvoril Pavol Štipka Tvorba webu a SEO stratégia