Ak ste narazili na tento článok, určite sa snažíte vyriešiť rébus medzi nesúladom konverzií v GA4 a ADS. Pravdepodobne som nebol jediný, ktorý pracne analyzoval konverzné…
Ak ste narazili na tento článok, určite sa snažíte vyriešiť rébus medzi nesúladom konverzií v GA4 a ADS. Pravdepodobne som nebol jediný, ktorý pracne analyzoval konverzné…
SEO odporúčania pred štartom nového webu Pri zrode nového webu je jedným z najdôležitejších krokov zabezpečiť, aby bol optimalizovaný pre vyhľadávače (SEO) ešte predtým, ako prvý…
Bounce rate (miera odchodu) je dôležitým ukazovateľom v SEO (optimalizácia pre vyhľadávače), pretože poskytuje informácie o tom, ako používatelia reagujú na váš webový obsah. Bounce rate…
Stretli ste už Chybu 404? Chybové stránky 404 sú jedným z najčastejších problémov, s ktorými sa stretávajú užívatelia internetu. V tomto článku si vysvetlíme, čo presne…
Máte web a nepoužívate GSC? Ak ste majiteľom webovej stránky a ešte ste nezačali používať Google Search Console (GSC), prichádzate o nesmierne cenný nástroj, ktorý by…
V marci 2024 Google prekvapil digitálny svet nie len s ďalším veľkým core updatom svojho algoritmu, ale aj s radikálnymi zmenami v politike boja proti spamu.…
Doména a hosting sú dve základné komponenty každého webu. Správny výber týchto služieb môže výrazne ovplyvniť rýchlosť, dostupnosť a celkový úspech vašej online prítomnosti. Z hľadiska…
Význam vízie a cieľov v digitálnom svete V ére digitálnej technológie sa webové stránky stali zásadnými nástrojmi pre podniky, organizácie a jednotlivcov na dosiahnutie rôznorodých cieľov.…
V dnešnom digitálnom svete, kde Google rozhoduje o osude takmer každej webovej stránke, je byť “neviditeľným” v jeho vyhľadávaní je ako byť strateným v digitálnom oceáne.…
© 2024 Vytvoril Pavol Štipka Tvorba webu a SEO stratégia